50st FAKTA OM MIG, IGEN!?

Efter många förfrågningar så kör jag igång med en till 50 facts about me. Körde en för sådär 4 månader sedan. 
 
Det är söndag och nu kör vi!
 
1. Vill ha mitt kaffe starkt, svart i en fin mugg. 
 
2. Jag är idag en Twitter addict, använder inte andra sociala medier som jag gör med Twitter. 
 
3. Är besatt av fashion och skulle någon gång vilja vara närvarande på t.ex. kommande veckans Paris Fashion Week. 
 
4. Har alltid fått höra att jag ser sur ut, men egentliga fall är det mitt så kallade "resting face".
 
5. Jag mår bra av att shoppa men min plånbok gråter av det. 
 
6. Är det någon fobi av kroppsdel jag inte klarar är det fötter. Inte ens mina egna är okej.
 
7. Har den mest blandade musikstil någonsin: från Veronica Maggio till Nocturnal Bloodlust.
 
8. Jag har en tatuering som jag så gärna skulle vilja göra men problemet sitter att jag inte riktigt vet hur den ska se ut. 
 
9. Under detta året i Japan har jag sett och träffat några av mina största förebilder under tonåren, och på lördag ska jag se han som fick mig att gå all in för DJ, (DJ SiSeN).
 
10. Har aldrig kommit bra överens med killar vilket gör att jag idag näst intill bara umgås med tjejer.
 
11. Drömmer om att äga en lägenhet på minst 30 våningen som bara går i svart och vitt.
 
12. Mitt första jobb var Kawaii Shop i Göteborg, fast deras dåvarande butik låg vid Vasa och inte i Haga.
 
13. Har en dröm om att en dag få stå på scen och sjunga. Men inte kan jag sjunga så det kommer aldrig hända.
 
14. I love cats.
 
15. Finns människor jag en gång umgåtts med som jag skulle vilja ta upp kontakten med igen fast ser egentligen ingen nytta till det.
 
16. Mina tweets är till för att hjälpa andra så som att även hjälpa mig själv. 
 
17. Har bokstavligen varit i Japan i ett år men aldrig åkt utanför Tokyos gränser. 
 
18. Studerade franska under åren i högstadiet men det ända jag kommer ihåg är "Je ne parler pas francais" (jag pratar inte franska). 
 
19. Jag hatar skräckfilmer, men ändå älskar jag att se dem. 
 
20. Jag har bokstavligen ett otroligt dåligt minne. 
 
21. Lägger det mesta av mina pengar på Starbucks eller alkohol.. 
 
22. Har förminskat mina inkomster av kött, men skulle aldrig kunna bli helt vegetarian. 
 
23. Även om jag älskar musik, så finns det dagar jag verkligen bara vill ha tystnad och bara vara.
 
24. Min säng är lika hård som tegelsten och här har jag sovit i ett år snart. 
 
25. Tar minst en Ipren om dagen för att försöka lugna ner huvudvärken. 
 
26. Vet faktiskt inte vad jag kommer göra efter tiden här i Japan. 
 
27. Har 100% närvaro i skolan förutom en dag och det var när jag var på audition för Sex Pot ReVeNGe.
 
28. Läser innehållet i allt jag köper.
 
30. Dricker alltså den vidrigaste dryck jag druckit men gör det för att få i mig daglig inkomst av vitaminer, magnesium, kalcium osv.
 
31. Kan gå dagar av att jag bara lever på flytande kost eller bara sallad. 
 
32. Har levt utan Wi-Fi i ett år nu. Bara använt mig utav mobilens internet.. Hur överlever jag????
 
33. Äger ingen TV. Sist jag såg på tv var i våras, men annars ett år sedan, i Sverige.
 
34. Som den vuxne jag är så läser jag alltid Aftonbladet till mitt kaffe på morgonen. 
 
35. Älskar att läsa ledare i dagens nyheter. 
 
36. Har blivit så otroligt spontan att om jag skulle träffa mg själv för sådär ett år sedan skulle jag inte känna igen mig. 
 
37. Sprutar alltid ner min lägenhet med ton Perfym för att vara säker att det faktiskt luktar gott när vänner kommer på besök.
 
38. Och det är otroligt sällan jag ens har besök hemma hos mig. Är hellre hemma hos andra.
 
39. Jag rakar bokstavligen allt hår på kroppen #sorrynotsorry, även armar.
 
40. Jag äger mer kläder från tjejavdelningen än från killavdelingen.
 
41. När jag väl dricker alkohol, dricker jag oftast otroligt stark så som 9% cider för jag inte känner av lägre procent.
 
42. Kan dricka ett glas med ren sprit utan att göra en min.
 
43. Vill en dag känna kärlek. 
 
44. Började packa för redan en månad sedan och jag flyttar den 10 Oktober.
 
45. Kan inte se mig själv leva och bo i Sverige. Det bara går inte. 
 
46. Min absolut favorit blomma är ros. I alla färger.
 
47. Den stil jag har idag är inte den jag vill ha. Har inte råd att ha min egentliga stil. 
 
48. Jag både stressar och är nervös för allt. 
 
49. Dömmer aldrig människor.
 
50. Jag är en sådan person som när mina haters så som mina fiender behöver hjälp, så ställer jag upp. För vem är jag att behandla dem som de behandlar mig? 
 
Blev lite söndags läsning istället. Lite mer fakta om mig och jag hoppas jag inte skrev något liknande på förra 50 facts about me. Ha en underbar Söndag allihopa. Puss.