LUSH "DON'T LOOK AT ME" ANSIKTSMASK


Hallihallå! Trodde mig publicera detta igår men så vart det ej då appen inte ville fungera helt. Men iallafall. Åkte till den nyöppnade LUSH butiken i Harajuku igår. Och måste säga att jag är oskuld när det kommer till LUSH, aldrig provat överhuvudtaget utan en vän till mig insisterade som bara den att jag skulle med och kolla iallafall - och visst ångrar jag mig inte ett dugg. Som ni kanske redan vet så är LUSH's produkter 100% ej testat på djur, 100% vegetariskt, 100% färsktillverkat. Helt otroligt om ni frågar mig. Och inte nog med det, LUSH här i Japan köper inte in LUSH produkter utomlands utan tillverkar dem här i Japan. Så det är verkligen 100% färskt när du köper dem i affären!

Och som ni kanske ser så kunde jag inte låta bli att köpa mig en ansiktsmask "Don't Look at me", som jag just nu har på mig faktiskt. Känner mig lagom smurfig med mitt blåa hår och nu blått ansikte hahah!! Luktar otroligt gott och väldigt lätt att applicera. Rekommenderar att testat!